DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA

Oferujemy pełne skanowanie każdego modułu (nie tylko silnika), sprawdzanie oraz kasowanie błędów i inspekcji serwisowych. Wykonujemy logowanie statyczne i dynamiczne silnika konieczne do prawidłowej oceny stanu podzespołów, takich jak:

USUWANIE FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH DPF / FAP

Mechaniczne oraz elektroniczne usuwanie filtrów cząstek stałych DPF / FAP to bezpieczny i ostateczny sposób na pozbycie się problemu.

Objawy:

USUWANIE I NAPRAWA WAD FABRYCZNYCH

kompleksowe wymiany wałków rozrządów w silnikach 1,9 2,0 8V TDi PD (na pompowtryskiwaczach)

objawy:

MODERNIZACJE UKŁADÓW SMAROWANIA SILNIKÓW 2,0 TDI PD (np. BLB, BRE, BFB...)

Zmiana pompy z wycierającym się napędem imbusowym na przerobioną niestwarzającą już więcej problemów pompę starszego typu.

Objawy:

NAPRAWA KLAP GASZĄCYCH 2.7, 3.0, 4.0 4.2 TDI

Regeneracja klap gaszących w silnikach TDI = dłuższa żywotność podzespołu niż w przypadku wymiany na nową część.

Objawy:

WYMIANA HAŁAŚLIWEGO ROZRZĄDU W SILNIKACH DIESLA I FSI NAPĘDZANYCH ŁAŃCUCHEM

Rozrządy na łańcuchu wbrew niektórych opinii nie są bezobsługowe, a w niektórych silnikach wręcz wadliwe. Zmieniając go na nowy używamy zmodernizowanych części wytrzymujące większe przebiegi.

Objawy:

Zignorowanie tych objawów grozi uszkodzeniem silnika !

NAPRAWA CIĘŻKIEGO ROZRUCHU SILNIKA "NA CIEPŁO"

Podczas eksploatacji podzespoły Twojego samochodu zużywają się, co jest rzeczą naturalną. Wymiana tych podzespołów jest bardzo droga, ale nie jest konieczna. Zmieniając dawkę startową w sterowniku rozwiązujemy Twój problem.

NAPRAWY BIEŻĄCE

TUNING